Translate

vineri, 4 decembrie 2009

Votez

Aud multe persoane care, dezamagite pe buna dreptate de prestatia clasei politice, spun ca nu merg la vot. Asa se intampla de ani buni.
Apoi, cand totul a trecut si cand cei alesi gresesc, respectivele persoane spun cu mandrie ca ele nu au mers la vot!
Aceasta vine ca o acuza la adresa celor care au votat si nu au ales cum trebuie.
Eu spun:
- Tu, cetatean cu drepturi depline, de ce nu ai votat? Poate altul ar fi fost rezultatul votului! Poate fiind mai multi am fi ales mai bine! Nu ti se pare o lasitate faptul ca te-ai ascuns cand trebuia sa iei o decizie? Daca te-ai eschivat macar taci si "inghite" ce au ales altii!

12 comentarii:

  1. Dupa confruntare ,am vazut ca geoana este nepregatit si inca mai merge noaptea la meditatii, are nevoie de sprijin.
    In concluzie mai mergem odata cu Basescu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu votez !
    Măcar ca să nu dau ocazia altcuiva, cu alta intenţii, să profite de locul rămas liber în dreptul semnăturii mele !
    Şi eu votez !

    RăspundețiȘtergere
  3. Votez!
    E dreptul meu constitutional, de care trebuie sa profit...

    RăspundețiȘtergere
  4. kis - amandoi au nevoie de meditatii si... le primesc chiar daca noi credem altceva!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lia - e unul din putinele drepturi pe care le mai avem. Sa profitam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena - orice vot conteaza, daca nu pentru ei, macar pentru noi. Sa ii simtim cerandu-ne ceva!

    RăspundețiȘtergere
  7. ..nici nu stii citi sunt,cei care procedeaza asa. Eu cred ca NU au drept sa comenteze, sa scrie, sa faca tot felul de observatii cei care nu merg sa voteze.Chestie de bun simt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioana - azi bunul simt a cam disparut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am mers la vot si ma simt bine.Mi-am exercitat dreptul.E dreptul meu,de ce sa mi-l ia altul?

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!