Translate

vineri, 25 decembrie 2009

Trece vremea

Am asteptat cu nerabdare seara de Craciun cand colindele au un farmec aparte. Spun asta pentru ca la noi colindatorii au venit mereu in ultima saptamana. I-am primit pe toti, dar aseara am simtit cu adevarat ca fara ei nu ar exista aceasta magie greu de descris in cuvinte.
Aveam nevoie de prezenta lor si pentru ca de un timp petrec aceasta seara doar cu sotul meu. Baiatul s-a casatorit, are familia lui, planurile lor in care noi avem un locusor micut, asa cum cred ca e normal. Asa am fost si noi la randul nostru.
E greu sa fii parinte! De cum apare copilul te straduiesti sa-i dai tot, sa faci in asa fel incat sa-i fie bine. Vin sarbatorile, faci bradul, gatesti... cu gandul tot la el, ii urmaresti reactiile...Fereasca Domnul sa vezi vreun nor pe chipul lui ca intri in panica. Ce are, ce nu-i in regula? Apoi creste, pleaca la facultate, se casatoreste si te trezesti ca nu prea mai ai pentru cine face ceea ce faceai de obicei! Ai ramas in doi in cel mai fericit caz!
Cam trist tonul meu, nu? Asta e! Copiilor mei (baiatului si nurorii) le plac calatoriile si cand au putin timp liber pleaca. Aseara ne-au sunat din Oman sa ne ureze Craciun fericit. Am intrebat daca au tot ce le trebuie, daca nepotica e bine, daca...
Telefonul a fost cel mai frumos dar pe care l-am primit noi! Vedeti cum te obisnuiesti sa te multumesti si cu putin?
Acum regret ca nu am mai multi copii. Poate...ar fi unul si pe aproape!
Dar sa nu-l mânii pe Dumnezeu! Îi multumesc pentru tot ce mi-a dat si îl rog sa aiba grija de copiii pe care-i am in orice vreme si oriunde s-ar afla!

14 comentarii:

  1. Bucura-te pentru ce ai in prezent...Niciodata sa nu te plangi...Daca este sa mai apara un copi, va aparea...Craciun fericit!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristian - nu ma plang, constat! La varsta mea nu se mai pune problema unui copil!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca au reusit si reusesc sa faca ceea ce le place trebuie sa fiti fericiti. Doamne fereste sa fie alaturi de voi si nefericiti....

    RăspundețiȘtergere
  4. cherie - da, suntem fericiti si-i multumim Domnului, dar uite ca... am cazut in butoiul cu melancolie...m-a prins dorul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dorul nu tristetea ! Nu aveti voie sa fiti tristi doar pentruca nu sunt alaturi de voi. Parintii vostri, bunicii lor, va aveau alaturi mereu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Decat niciodata - mai bine mai tarziu: si aveam ce pierde; eram incredintat ca inscrierile < urmariti > se pastreaza in ordine - deci , nu este asa !
    Lumina sarbatorilor de iarna sa aiba putere calauzitoare spre binele pe care il doriti!

    RăspundețiȘtergere
  7. cherie - chiar ma gandeam zilele trecute la mama care a plans la nunta mea continuu ca am plecat asa departe. Atunci n-am inteles-o, dar acum realizez ca o durea sufletul, ca se temea pentru mine...!
    Eu nu plang, nu am de ce, dar ma mai apuca asa...
    Imi spun mereu:lasa ca dupa Anul nou vin in tara!

    RăspundețiȘtergere
  8. Grigore Rotaru - Multumesc pentru urari!
    Sa fii sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu sa fii sanatoasa. Si sa stii ca totusi, copiii se intorc mereu la parinti, macar si pentru scurt timp. Iar nepotii si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eh,eh!Butoiul asta cu melancolie,credeam ca i-am pus bine capacul:))Copiii sunt totdeauna bucuria parintilor,indiferent unde ar fi,cum or fi,cat de mari or fi!Un copil ramane copil in ochii parintelui pana cand acesta trece in vesnicie:)Sarbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  11. compadvice - cateodata butoiul mai curge!
    Asa-i, cat or fi de mari, in ochii nostri sunt copii!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!