Translate

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Vine ...mosul!

In aceasta noapte Mos Nicolae poposeste la casele noastre, daca nu cu daruri, macar cu cate un gand bun!
Au trecut anii si ma intorc in vremea copilariei cand ma straduiam din rasputeri sa nu adorm, sa-l vad pe mos si sa-i multumesc pentru daruri! Dar celalalt mos(Ene) nu se lasa induplecat si-mi inchidea ochii. A doua zi imi luam darurile. Traiam sentimente contradictorii: bucurie ca nu am fost trecuta cu vederea si putina tristete ca l-am pierdut pe vicleanul care ma pacalea mereu.
Pacat ca odata "l-am prins" si... farmecul s-a spulberat!
Crescusem!
Daca as fi stiut...nu l-as mai fi pandit si as fi profitat cat mai mult de miraj!
Apoi a venit randul meu sa-l aduc in casa pe mos. Si ani la rand i-am fost complice pentru fiul meu.
Dar si el s-a dovedit a fi un curios si... l-a prins pe batran!
Acum e randul lui sa-l aduca pe mos la fetita care isi pregateste ghetutele!
Cum trece vremea!


LA MULTI ANI SI MULTA SANATATE TUTUROR CELOR CARE AZI ISI SERBEAZA ZIUA!

15 comentarii:

  1. E adevarat , vremea trece si noi cu ea si raminem cu amintiri! Important e sa fie frumoase! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceleasi sentimente contradictorii le am si eu. îmi amintesc cu drag de fericirea pe care o simteam la venirea lui Mosu. Si am depasit si perioada în care eram eu mosul pentru fiul meu, bucarie de a darui ,la fel de mare, ca cea de a primi.

    La Multi Ani îti doresc si tie. Nici ziua asta nu ne-au lasat-o politicienii. Si pe asta a trebuit sa ne-o întineze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela - uneori ramanem "doar" cu amintiri si asta doare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Giulia - sanatate iti doresc si tie!
    Fie ca Mosul sa vina cu tot ce e mai bun pentru sufletele noastre!

    RăspundețiȘtergere
  5. Marada multumim de vizita! si speramn ca si tie ti-a adus Mosul ceea ce ti-ai dorit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andra - da, Mosul a fost generos: mi-a adus acasa, chiar daca pentru putin timp, o persoana tare draga mie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ti-e si cu Mosu' asta ! Mie nici macar o nuielusa nu mi-a adus .

    RăspundețiȘtergere
  8. E datoria noastra sa-l reinventam pe Mosu', in fiecare an ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Geocer - daca nu ti-a adus nuielusa, e de bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Leo - il reinventam generatii dupa generatii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mosul l-a adus din nou pe Basescu!
    E un dar ,sau o nuielusa???

    RăspundețiȘtergere
  12. kis - nu stiu ce sa zic. Sa vedem cum vor evolua lucrurile. Eu imi doresc un guvern stabil, care sa faca si pentru noi ceva, nu numai pentru clientela politica.
    Nu as mai dori scandalurile de pana acum!
    Sa dea Domnul sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut vreau sa te rog sa-mi adaugi adresa asta la tine in lista de bloguri si cea veche care ii trecuta News sau seducatori...s-a o stergi ca mi-am schimbat adresa.
    multumesc

    Adresa noua ii --> http://informatiinews.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. mosul sa-ti aduca tie multa putere de lupta si munca...esti un om minunat...te imbratisez cu toata dragostea

    RăspundețiȘtergere
  15. nakudo - multumesc! Sa fii sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!