Translate

luni, 21 decembrie 2009

O saptamana de activitate

Saptamana aceasta sunt in activitate, deci merg la serviciu. La incepul vacantei i-am anuntat pe copii ca sunt la scoala in perioada 21 - 24 decembrie si i-am invitat sa-mi tina de urat cu...abecedarele si matematica.
Credeam ca vor uita si imi propusesem sa fac ceva material didactic, dar spre surprinderea si bucuria mea m-au onorat cu prezenta vreo noua prichindei.
Erau infofoliti, cu obrajii rosii, dar tare bucurosi de intalnire. Primul sfert de ora mi-au povestit tot ce au facut ei, ba chiar si fratii si parintii.
I-am oprit cu greu numai dupa ce le-am promis ca mai discutam si maine si am trecut la lucruri mai serioase.
Am citit, am scris, am socotit nitel, atat cat ne-am priceput, ne-am jucat.
La plecare erau ingrijorati ca maine nu ne vom mai intalni.
I-am linistit si i-am urmarit din pragul scolii...niste ghemotoace ...cu suflete mari!

15 comentarii:

  1. Marada draga mea, cred ca s-a facut o mica ...eroare.Nu acesta era premiul pe care ti l-am oferit.As vrea sa te intorci putin la plimbare, si sa-ti ridici premiul .Te imbratisez si te astept sa-ti ridici premiul de trei stele!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Ai suflet mare:)O seara placuta si sanatate tie si ,,ghemotoacelor" tale:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce inseamna sa faci un lucru din pasiune!
    Succes in activitati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne fericita esti!Imi este dor sa vad nasucuri rosii si obraji imbujorati.
    De peste 5 ani vad doar boala,moarte,dementa...Nici nu stiu cum mai pot sa zambesc!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena - scuze! Am reusit sa iau premiul! Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. ema - eu la fiecare 4 ani intineresc! Va veni momentul cand va trebui sa ma retrag ca orice om, dar mai e mult pana atunci.
    Deocamdata invat alfabetul, tin cam greu stiloul...
    Ceea ce faci tu e extraordinar. Mi-as dori sa fie multi oameni ca tine fiindca toti vom ajunge ca "prietenele" tale carora le satisfaci micile capricii!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vacanţă minunată, draga mea!

    Mulţumesc cu tot sufletul pentru gîndurile frumoase şi te invit să preiei premiul de la mine de pe blog pe care ţi-l ofer cu mare, mare drag.

    O seară plină de iubire alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si uite asa ni se umple viata si mai apar si lcruri frumoase si placute in ea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Geanina - multumesc si iti doresc tot binele din lume!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina - copiii, ai mei si ai celorlalti, sunt marea bucurie a vietii mele!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dragut !!!
    Succes in continuare in modelarea lor !!!

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!