Translate

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Mamaliga - o mare necunoscuta!

Ieri a fost ultima zi de scoala inainte de vacanta de Craciun.
Am fost instiintati ca pe perioada acesteia va fi incalzit doar un tronson din cladire, deci sa rezolvam problema florilor din clase.
Cum am vazut anuntul dupa orele mele si cum clasa mea se numara printre cele neincalzite, mi-am permis sa intru in ora colegului de dupa-amiaza si sa iau florile.
Colegul era stupefiat: un elev de-al lui, din clasa a III-a, sustinea ca nu a vazut niciodata mamaliga.
Nici mie nu mi-a venit sa cred. Ma gandeam ca nu stie doar termenul, asa ca am inceput a-l lamuri pe baiat ca se prepara din faina de porumb. Mi-a spus ca nu a vazut porumb si nu stie ce e acela. Nu m-am lasat si am inceput sa-i spun cum se prepara, cum arata... Degeaba! Nu vazuse mamaliga!
Si ma mai miram ca niste straini la o expozitie internationala priveau cu uimire si voiau sa guste din "minunea aceea galbena"!

18 comentarii:

  1. Ouauuu :)..asta chiar e ciudat :)..si eu am cunoscut un baiat care nu mincase carne deloc..s-a uitat ciudat rau cum mincam o aripa de pui..apoi am aflat ca parintii lui erau vegetarieni, dar de mamaliga..chiar nu credeam :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai acum, de cate ori faceti voi mamaliga acasa? Eu cel putin cred ca n-am facut de cativa ani !
    Mamaliga se face in casa iar painea se cumpara de-a gata !

    RăspundețiȘtergere
  3. cherie - Ei, la o sarmaluta, la branza cu smantana...merge!
    Baiatul este totusi mare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu se gaseste la supermarket! Ar trebui data o lege in privinta asta! Nici un suprmarket fara mamaliga! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. fa-i o surpriza copilului.du-i o mamaliga sau invita-l la masa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristian - Da, ne-am obisnuit sa luam totul de la supermarket!
    Legi nu mai putem da ca e criza politica!

    RăspundețiȘtergere
  7. mihaella - colegul meu i-a promis ca ii va aduce si porumb, si malai si...mamaliga.
    Cat despre invitatul la masa e riscant!
    Daca are probleme de sanatate?
    Acum suflam si in iaurt!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este ziua cea mai fericita pentru babutele mele ,americance get beget cind le spun ca fac POLENTA!Cind vad mamaliguta in farfurie,toate isi amintesc de MAMA.Ele toate au peste 88 de ani.
    Asa s-a intimplat si cind m-au vazut ca framint cozonac.
    ....A imi amintesc ca mama facea asa ceva!
    Asa se intimpla aici,peste ocean,dar sa nu stie de mamaliguta cineva din Romania,es interesant...sau poate nu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru unii copii mamaliga reprezinta o "antichitate".Exista parinti care nu consuma mamaliga.Asa ca nici copiilor nu le dau.Mamaliga are proprietati extraordinare pentru digestie.Insa din pacate, omul contemporan a uitat de ea.Consuma paine alba fara niciun pic de vitamine.Insa nu generalizez bineinteles!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. emahategan - vai de tine cu asa companie! Tare greu trebuie sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu mananca ei, nu dau copiilor, dar nu au mers niciodata la o nunta, la un botez...unde sarmalutele cu mamaliga sunt nelipsite?
    Da, mamaliga este indicata in multe boli printre care si diabetul.
    Lumea a devenit ciudata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am organizat la şcoală o activitate în care bunicile au povestit şi au adus copiilor mâncăruri pregătite ca în copilăria lor. Se pare că astfel de activităţi sunt cu adevărat utile.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-e greu doar ca sunt departe de casa,de copii.
    Babutele....sunt niste copii mai mari.Dupa 6 ani de munca cu ele,nimic nu ma mai surprinde.Imi pare rau doar de un singur lucru.Realizez ce o sa ajung si eu!
    Din pacate,batrinetea este urita!Neputinta te face rau,invidios,ranchiunos.

    RăspundețiȘtergere
  14. Uaaaa. Tragic, as spune ! Ce fel de parinti o avea saracul copil ?!

    RăspundețiȘtergere
  15. Simion Cristian spunea... :'Nici un supermarket fara mamaliga! :)' - :)) funny, dar ar merge o asemenea masura ....... sau mai bine sa faca acasa parintii ce mai :)
    din ce fel de familie provine acel copil? ca e prea de tot faza :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Leo si Tivadar - nu l-am intrebat ce lucreaza parintii lui. Am incercat sa nu-l stresez. Cand am vazut ca nu stie si nu stie am schimbat subiectul. Baiatul incepuse sa se simta prost in fata colegilor.
    Cand va incepe scoala il voi intreba pe invatator si va voi da raspuns.

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!