Translate

miercuri, 20 ianuarie 2010

Cosmar?

A nins putin si pe toate posturile auzi ca e un cosmar sa circuli.
Cate un reporter infrigurat anunta cu un ton menit sa te bage in sperieti ca pe un drum circulatia e ingreunata, ca pe altul a fost inchisa o ora!
E iarna, e firesc sa fie ceva probleme, dar nu a venit apocalipsa!
Oare de ce nu prezinta si partea frumoasa a acestui anotimp binecuvantat? Oare audienta se face numai pe partea negativa? Ne plac catastrofele si, daca ne-a ferit Domnul de ele, le inventam?

9 comentarii:

  1. Te mai sacai putin cu clasele primare. Cati elevi sunt acum intr-o clasa, pentru o invatoatoare? (in general si in media)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca de obicei, exagereaza. Le place tare mult. Pe deasupra cand n-ai creier indeajuns sa gasesti subiecte de stiri bati apa-n piua pe acelasi subiect. E normal sa se circule greu iarna, ca nu e ca vara :). Am vazut imagini si din tarile cu mult mai dezvoltate si pe la ei a fost greu.

    RăspundețiȘtergere
  3. cherie - in oras clasele sunt formate din 20 - 32 elevi. Depinde da invatatoare cati copii vrea sa ia in clasa. Cum posturile sunt calculate la numar de elevi pe scoala,in unele clase sunt chiar si 15 elevi, in timp ce altele sunt mai aglomerate.
    La noi, ramane cam in fiecare an cate o clasa cu 14 - 15 elevi din diverse motive (invatatoare detasata, numar de solicitari din partea parintilor putine sau chiar ...fuga la alte clase).
    Nu e prea cinstit ca unul sa lucreze cu 15, iar altul cu 24, 25...la acelasi salariu, dar asta e!
    Ne-am obisnuit sa nu facem caz si sa ne vedem de treaba!
    Eu am terminat seria trecuta cu 27, iar la o clasa paralela au fost 16.
    Anul acesta nu am mai vrut sa primesc peste 24, stiind ca e o clasa cu 14 in aceeasi serie. S-au mai suparat parinti, dar e vorba si de sanatatea mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina - asteptam topirea zapezilor, inundarea vreunei casute ( vai de bietii oameni!) si stiri la nivel national!

    RăspundețiȘtergere
  5. pai in orasele mari zapada nu a fost niciodata motiv de bucurie - nici chiar ptr mine ; pe cand in oraselul meu mereu imi place cand ningea ;)

    acum ar fi fain ca un reporter sa mearga sa faca un reportaj de la sanius ;)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca iarna nu-i ca vara e adevarat , dar de fiecare data nu santem pregatiti si motivele sant aceleasi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Emanuel - nu le cer sa faca reportaje despre sanius (desi nu ar strica sa vedem pe ici-colo si cate ceva de genul acesta!), dar as dori sa nu mai faca o catastrofa din fapte obisnuite in aceasta perioada a anului.
    Prind cate un subiect si il toacaaa...

    RăspundețiȘtergere
  8. In Franta, daca ninge 5 cm, totul se blocheaza. La noi, daca ninge 20-30 cm, raman cateva masini inzapezite. Dar si de-ar fi doar una, tot s-ar duce card televiziunile s-o filmeze.

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!