Translate

duminică, 2 august 2009

Un gust amar

Am asteptat ziua de azi cu multa nerabdare pentru a ma intalni cu o persoana foarte draga mie. Dar un repros voalat din partea acesteia m-a facut sa traiesc un sentiment de dezamagire. Reprosul a fost facut sotului, care nu a avut decat vina sa faca un lucru normal , care altora li s-a parut anormal. Bineinteles, nu am zis nimic, nici macar nu am aratat ca m-am simtit rau. Nu am vrut sa supar persoana respectiva, mai ales ca am constatat ca ideea nu-i apartinea. M-am gandit ca viata e si asa destul de complicata, dar am ramas cu un gust amar. Exista oameni care traiesc in trecut, care sunt superstitiosi si suspiciosi. In prezenta lor trebuie sa te controlezi permanent. O vorba, un gest si sunt gata sa intoarca totul pe toate partile. Oare ce a vrut sa zica? Oare ce a insinuat? Asta e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!