Translate

miercuri, 26 august 2009

Maidanezii

De cateva luni sub unul din balcoanele blocului nostru s-au aciuat doua catele. Tinand seama ca sunt caini peste tot, chiar si in piata, nu ne-am impacientat. Problema a devenit spinoasa cand cele doua au fatat. Acum dispunem de doua catele, zece catei, (frumosi!) si mai multi caini are vin la catele (sau sunt tatici grijulii!). Latra, urla zi si noapte.Am anuntat ADP-ul, dar nimanui nu-i pasa. Mai e mult pana la alegeri!
Daca nu se va misca nimic, voi propune vecinilor sa infiintam o fundatie. Poate vom obtine si niste fonduri...cine stie?

2 comentarii:

  1. cred ca aveti mai multe sanse cu crearea fundatiei decit cu adp-ul ...
    Eu am 7 mite ...toate castrate ...si a aparut a 8-a ...
    toti vor motani ...
    si eu ...care castrez toate mitele !!!
    ha ha ha !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Citeam un forum al iubitorilor de animale, si procentajul era foarte mare al celor care spuneau ca se exagereaza cu ,,dragostea omului pentru animalele de companie,,.
    Un psiholog spunea ca acestia sufera se singuratate (chiar in doi) neimplinire pe diferite zone ale vietii sau deceptii si atunci cauta ceva sau pe cineva...

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!