Translate

marți, 4 ianuarie 2011

A murit si capra vecinului!!!!!!!!!!

Nici englezii, la care privim cu jind, nu stau mai bine in ce priveste performantele tinerilor.
Citez din ziare.com:

Potrivit unei analize a performantei tinerilor in Europa, realizata de Eurostat, doar patru state din Uniunea Europeana - Portugalia, Spania, Italia si Malta - au avut, in 2008, o rata mai mare de tineri fara educatie si fara experienta de munca, iar 12 tari din Uniune au depasit Marea Britanie in decurs de cinci ani, intre care Franta, Germania, Belgia, Olanda si Irlanda.

"Pana si Romania si Bulgaria au depasit, acum, Marea Britanie in privinta proportiei de tineri cu o educatie decenta si sanse de a obtine un loc de munca", comenteaza cotidianul britanic The Daily Mail.


Nici altii nu sunt mai grozavi. Si capra lor e moarta!

Lasand gluma la o parte, e sigur ca in toate tarile sunt si scoli bune, si scoli mai putin bune...copii si ...copii! Depinde unde se face evaluarea!
In ce ne priveste,nu numai scoala e vinovata, ci si "mediul inconjurator". Ce sa faci cu un copil care abia are ce manca, si care spune cu obida "tata sta toata ziua pe butoi"?( am citat cuvintele spuse unui reporter de un copil din Vaslui)
Cat poate sa mai invete un copil care ajunge degerat la scoala? Cum sa scrii intr-o clasa fara foc? Cum...
Guvernantii cred ca daca dau legi rezolva problemele. Nu de legi ducem lipsa, ci de conditii decente de viata, de oameni care sa respecte legile ...

2 comentarii:

  1. Am ascultat si eu stirea si sincera sa fiu m-am simtit parca mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena - nu suntem chiar ultimii, dar ne indreptam grabiti spre coada clasamentului. Asa suntem noi: distrugem, dar nu punem mai nimic in loc!

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!