Translate

joi, 28 iulie 2011

Oprire la Homorod

Desi am trecut de multe ori prin micuta statiune Homorod (18 km de Odorheiul Secuiesc si 34 Km de Miercurea Ciuc) nu ne-am oprit pana zilele trecute. Ne doream un moment de respiro in drumul lung pe care il aveam de facut pana acasa si pot spune ca am ales bine. Vremea era placuta,peisajul, superb, apa minerala, cu un gust deosebit ( am inteles ca este folosita de localnici ca apa potabila), servirea la pensiunea Lobogo, ireprosabila (daca ajungeti pe acolo incercati inghetata cu fructe de padure sau clatitele cu urda).
Dupa popas, drumul a fost parca mai usor.

2 comentarii:

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!