Translate

duminică, 22 mai 2011

BCR la vanatoare...

...de pensionari. O parte din pensionari au primit in cutiile postale cate o scrisoare prin care banca isi exprima respectul pentru ca "ati atins acesta varsta frumoasa", respect care se materializeaza in produse special gandite "pentru dumneavoastra".
"Consideram ca meritati toata atentia si protectia noastra" se spune in misiva.Mai sa fie! Citind ai impresia ca respectivii vor pune umarul cand putinii bani nu-ti vor ajunge pentru viata de toate zilele, sau vor plati o firma care sa te apere pe tine, neputiciosul, sau iti vor face cumparaturile pe timp de iarna, sau...
In realitate, banca mai vrea un client care sa isi faca un card pentru a primi pensia, client de la care sa ia comisionul...iar acela e ...pensionarul, momit si printr-o promotie!
Toti vor sa ia, niciunul sa dea!

2 comentarii:

  1. Eu am primit de la o banca, promisiunea ca imi acorda niste rate formidabile daca mut ratele pe care le am la oricare alta banca, la ei...
    N-am imprumut nicaieri !

    RăspundețiȘtergere
  2. cherie - incearca si ei marea cu degetul!

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!