Translate

joi, 17 iunie 2010

Zece lucruri care imi plac

Elena m-a pus pe ganduri! Ia sa scriu repede zece lucruri care imi plac,nu neaparat in ordinea preferintelor:

1)Imi place sa ma rog lui Dumnezeu si sa cred ca nu ma va lasa niciodata.
2)Imi place meseria mea.
3)Imi plac oamenii care stiu sa iubeasca "pentru-a putea ierta".
4)Imi place sa-i ajut pe cei cu probleme (uneori uit de mine!)
5) Imi plac oamenii si zona in care m-am nascut (din pacate, ajung acolo doar o data pe an).
6)Imi place primavara.
7)Imi place sa citesc.
8)Ador mirosul florilor de salcam si al celor de tei.
9)Imi plac prajiturile.
10.Imi place dulceata de cirese amare.

Gata lista! Asta sunt!

Ar fi interesant sa scriem si ce nu ne place,dar ar fi cam stresant sa ne amintim de necazuri. Ele sunt si vin in fiecare zi! Sa le lasam macar acum cand suntem intre prieteni!

2 comentarii:

  1. Na...ca uitasem de dulceata mea preferata: cirese amare. Te pup caci asemanarea este ...mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena - abia astept sa ajung acasa...mama e bolnava si nu mai poate face dulceata, dar am o cumnata de nota 10.Sigur are si dulceta!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!