Translate

vineri, 25 iunie 2010

Partidul Poporului Roman

Ei, avem ce ne lipsea: un nou partid si un nou lider:Partidul Poporului Roman si Dan Diaconescu!
E grozav!Viitorii ministri, consilieri, sefi de agentii au stat pe pozitii ore bune in fata arestului.
Pentru fiecare se va gasi in timp o functie la nivel central sau local. I-am vazut azi pe urmasii lui Traian, care sunt, ce-i drept, mai tari, mai frumosi, mai destepti, mai sexi decat cei de azi!
Parca vad "poporul" alergand la vot!
Sa traiti domnu'Dan!( si nu ma uitati,eu am fost printre primii care v-am felicitat!)

PS. Nu votam decat pe Escu: CeausESCU, IliESCU, ConstantinESCU, BasESCU...DiaconESCU!

3 comentarii:

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!