Translate

joi, 10 aprilie 2014

IPS Gherasim Cristea

A trecut in nefiinta cel ce a fost Arhiepiscop al Arhiepiscopiei Ramnicului, IPS Gherasim Cristea. Mai avea cateva luni si implinea frumoasa varsta de 100 de ani.
 S-a tinut tare pana in apropierea mortii. De Craciun a venit la biserica noastra si a predicat. "Daca parintii le spun uneori copiilor: voi m-ati bagat in pamant, eu va spun: dumneavoastra ma tineti pe pamant", zicea dumnealui in   semn de multumire pentru primirea calduroasa de care s-a bucurat de fiecare data cand a venit la noi. Apoi a intrebat daca mai este cineva dintre cei prezenti nascut in 1914. Am zambit toti si l-am privit cu admiratie si intelegere pe cel ce credea ca 100 de ani e o varsta normala.
    Unii il critica, altii il lauda. Dovada ca a fost, inainte de toate, un OM.
Sa-l odihneasca Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!