Translate

marți, 17 aprilie 2012

Gara din Brasov...

... e de nerecunoscut. Daca inainte de revolutie era un loc in care iti placea sa poposesti, acum e un loc din care abia astepti sa pleci. Dupa multi ani am trecut ieri pe acolo si m-a uimit multimea tiganilor de toate varstele care au pus stapanire pe un loc altadata civilizat. Grupuri de indivizi se striga in gura mare, urmaresc calatorii si bagajele, cersesc, se cearta intre ei ...
Nu am zarit niciun politist.
Au apus timpurile cand permanent o portiune din spatiul interior era blocata fiindca se matura si se spala. Nici urma de personal de serviciu!
Pacat! Era un loc frumos si civilizat!

Un comentariu:

  1. Peste câteva zile voi trece şi eu prin Braşov. Bine că m-ai pregătit, să nu trăiesc şi eu aceeaşi dezamăgira ca şi tine.
    Se pare că toate gările din România sunt triste.

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!