Translate

marți, 25 octombrie 2011

MĂRIA-SA

Regele se poate mandri cu niste consilieri isteti. Discursul pregatit de acestia a fost unul de bun simt si emotionant. E si meritul Monarhului care a citit exact ce i s-a scris.
Ce completari ar fi adus presedintele nostru pus intr-o situatie asemanatoare!
Si pentru ca am ajuns la el, azi l-am inteles. Macar o singura data nu a vrut sa fie ipocrit asa cum e de obicei. S-o fi saturat si el. Poate "ii tine Dumnezeu naravul", cum zice poporul nostru.
Iliescu, in schimb, s-a inghesuit cu felicitarile si aprecierile, desi toata lumea stie cat de drag ii este regele!
De, fiecare cu "diplomatia" lui!

Un comentariu:

  1. De acord intrutotul cu tine draga mea!Geoana si Iliescu au fost ridicoli, avand in vedere ce au facut regelui la prima sa intoarcere in tara.

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!