Translate

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Adrian Paunescu prezent la sarbatoarea noastra

Dulce galbena lumina cum si eu balai eram
Mi-a pus mama o gutuie ce se coace-ncet la geam
As musca-o dar ma doare, ma cuprinde-un fel de jind
Si acum ca trece anul parc-o simt imbatranind.

Galbena gutuie
Dulce amaruie
Lampa la fereastra
Toata iarna noastra.

Mama mea n-avea nici globuri, nici beteala si nici stea
Sarbatorile de iarna cu gutui le-mpodobea.
Luxul mamei cel mai mare cand copii noi mai eram
Era painea de pe masa si gutuia de la geam.

Parca are-n ea ceasornic si al mamei plans e sfant
Lumineaza si se stinge o gutuie pe pamant.
Mi-a pus mama o gutuie la fereastra dinspre drum
Si o vad cum lumineaza, n-am puterea s-o consum.

Versuri: Adrian Paunescu

6 comentarii:

  1. Ascult acest colind in fiecare iarna, de ceva timp,si n-am stiut cine este autorul minunatelor versuri.Multumesc pentru aceasta postare.
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru amintirea acestei perle din opera nemuritoare a POETULUI!
    CRACIUN CU BUCURIE ITI DORESC DRAGA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru vizita si va urez tuturor sanatate si implinirea gandurilor bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne este dor tot timpul de Maestru, vom simţi permanent lipsa cuvântului care avea greutate aparte în versul său.

    Mulţumim de daruri.

    Sărbători îmbelşugate!

    Geanina şi Cristi

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanina - Sa fiti sanatosi si sa va iubiti mereu ca in anul care tocmai se incheie!

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!