Translate

vineri, 12 noiembrie 2010

Politia la datorie!

Am rasfoit presa locala si iata ce am gasit:

"Caz unic şi de tot hazul întâmplat la Poliţia Judeţeană: un vâlcean a reclamat în anul 2005 furtul unei biciclete, iar acum, după cinci ani de „cercetări”, acesta a fost informat că... nu a fost găsită bicicleta furată în 2005. La final ne mai liniştim când aflăm că Poliţia i-a promis păgubitului că... se vor continua demersurile pentru aflarea faptaşului şi returnarea bicicletei."

Sursa: Ziarul de Valcea

9 comentarii:

  1. as putea sa-i donez eu o bicicleta pagubitului, ca politia sa se ocupe de treburi serioase!
    (Romania te iubesc!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Să ne amintim cum a început transisia tv a revoluţiei în direct: "Mircea, fă-te că lucrezi!". Se vede că nu am depăşit momentul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Kis - cum sa le iei obiectul muncii? Si peste 5 ani vor raporta "cazul"!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lili- minciuni peste minciuni...ne-au pacalit...s-au aranjat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca nu mai e de mirare nimic..in romania, dar si in toata lumea, care s-a cam dat peste cap.
    O zi fericita cu binecuvantare iti doresc draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena - oare ne apropiem de "sfarsit"?

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!