Am abonament la cablu, telefon, internet la RDS de ani buni.La inceput a fost ok, dar in timp si-au dat arama pe fata.
Au scumpit totul si au angajat personal care te priveste de sus si iti raspunde in doi peri, ca si cum tu ai fi platit de ei, nu ei de tine.
Acum vreo doi ani m-am pomenit la usa cu o reprezentanta a firmei amintite care mi-a dat un mobil cu care sa pot efectua convorbiri in contul celor din abonamentul RDS. Eu nu prea folosesc respectivul serviciu, dar, ca orice roman care e tentat sa primeasca ceva pe gratis, am luat aparatul.
Acum cateva zile l-am pus in buzunar, unde mai aveam si niste chei si cand l-am scos...nu s-a mai deschis.
Am sunat la nr. din contract (interventii!) si dupa minute bune de muzica am fost pasata unei operatoare care m-a trimis la reprezentanta din oras.
Aici, un tanar mi-a spus cu aroganta ca am displayul spart si ca singura solutie e sa-i dau 45 de euro sa-mi dea un alt aparat.
Cum nu le prea am cu tehnica, am incercat sa aflu ce inseamna display, iar tinerelul mi-a raspuns in sila:"e ecranul spart, doamna! Daca nu vreti un alt telefon, va puteti deconecta. Mergeti la colega...va costa un milion si ceva...nu stiu".
Am plecat de acolo scarbita si cu gandul sa renunt la serviciul lor!
..am renuntat de acum 2 luni.
RăspundețiȘtergereIoana -Asa trebuie! Nu-si merita abonatii!
RăspundețiȘtergererenunta la ei si sa vezi ce amabili vor deveni!
RăspundețiȘtergereMarada,scumpa mea,mi-ai dat de gandit,de umblat in sus si-n jos pentru informatii...
RăspundețiȘtergereRomtelecomul incearca sa ne fraiereasca si voiam sa ne mutam la RDS.Dupa cele relatate de tine...trebuie sa ma pornesc pe teren,sa fac cercetari serioase....O sa ales o firma ,ca doar nu pot fara telefon ,fara net....
Serviciile ..lasa de dorit in orice domeniu in toata Romania.Asta este si nu putem face nimic decat sa ne lamentam si sa ne inghitim amaraciunea.
RăspundețiȘtergereDa ...serviciile lasa de dorit ....
RăspundețiȘtergereoamenii....lasa de dorit ...
Toţi sunt la fel. Sau pe aproape.
RăspundețiȘtergereOricine doreşte să apeleze la serviciile lor, trebuie să se intereseze ce se ascunde exact în spatele multelor cuvinte care îmbracă oferta în aparenţa avantajului pentru client.
Eu am colaborat destul de bine cu Romtelecom. În schimb, Cosmote şi UPC... (o funcţionară de la UPC m-a apostrofat cu sete când am vrut să reînnoiesc un contract, dar cu oferta de la momentul rspectiv, cu un preţ mai mic decât cea din urmă cu un an, când încheiasem contractul iniţial )
Kis - ma tot gandesc , dar din cate aud si ceilalti sunt la fel!
RăspundețiȘtergereEma -ramai unde esti, n-are sens sa te muti!
RăspundețiȘtergereElena - multumesc de vizita. Ai dreptate!
RăspundețiȘtergerePansydra - serviciile sunt facute de oameni, deci...
RăspundețiȘtergereLili - mie imi pare rau ca am renuntat la Romtelecom!
RăspundețiȘtergere