Translate

sâmbătă, 7 august 2010

Intelectualul Boc

Ce mi-i Vanghelie, ce mi-i Boc!Amandoi stau rau cu limba romana. Pesemne au fost instruiti de cadre didactice clarvazatoare, care s-au razbunat anticipat pe cei doi "mari politicieni". Altfel cum sa explici balbele premierului ( de vorbirea colorata a lui Vanghelie nu e cazul sa mai discutam!).

Ia uitati ce frumos vorbeste!

„În 2012, va fi un evolutor, evolator, evoalator. El va evalua ce-au făcut autorităţile locale cu bani europeni".

Cum o fi corect:marinal,mariner, marinel...grea intrebare!


„Persoanele fizice au vile şi masterati în curte. Cum e corect, maserati? Nu am Maserati, deci nu ştiu cum se pronunţă".

Ei, aici degeaba carcotesc: nu e vorba de limba romana...si omul nu are obiectul cu pricina!


„Printre măsuri se numără şi susţinerea
macroîntreprinderilor mari“.

Daca sunt macroîntreprinderi mari trebuie sustinute sa nu cada pe vremurile astea cu viituri si vijelii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!