Translate

joi, 18 februarie 2010

Cura de slabire

Reteta de mare ajutor in lupta cu kilogramele in plus.
Aveti nevoie numai de miere, scortisoara si apa fierbinte.

Pasul 1 – 1 lingurita cu miere si 1/2 lingurita cu scortisoara se amesteca intr-un recipient, dupa care se pune apa (aproximativ o cana)

Pasul 2 – Amestecul se pune la fiert, iar dupa ce a dat in clocot se imparte in 2 portii egale.

Pasul 3 – Una dintre aceste portii va fi consumata dimineata, pe stomacul gol, iar cea de-a doua seara, inainte de culcare.

Pentru mai mult gust se recomanda achizitionarea de scortisoara proaspata... odata gustata scortisoara proaspata veti uita de cea din comert care are gust de carton.

Partizanii acestei diete recomanda adaugarea unei lingurite de miere in amestec, chiar inainte de a fi consumat, pentru a beneficia de substantele nutritive continute. Se estimeaza ca aceasta dieta ajuta la pierderea a 2 kilograme saptamanal, fara alte modificari ale dietei.

Sursa: Sfatul medicului.ro

14 comentarii:

  1. Eu sunt slaba, dar e tare interesanta cura asta. Mai ales pt cei carora le place scortisoara (eu sunt mare fan). Stii pe cineva care chiar a incercat-o? O sa o trimit si eu unei prietene.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ar trebui numerotate aceste retete, sant f multe .

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina - Nici eu nu sunt grasa,ma mai abtin de la dulciuri...Nu cunosc pe nimeni care sa o fi incercat. Am luat-o de pe "Sfatul medicului.ro".
    Cred ca e usor de tinut si nu are sa faca rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. kis - sunt la ordinea zilei pentru ca preferam retete in loc de sport (sau poate nu avem timp de sport!).

    RăspundețiȘtergere
  5. Ingasat? Eu recomand si baietilor si fetelor sa mearga la sala. Importanta e masa musculara, nu grasimea. Plus ca sportul regulat (dezvoltarea masei musculare la sala) fara exagerari, determina dezvoltarea armonioasa a corpului in general. Asta e probata!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Emanuel - e o binecuvantare sa nu "pui pe tine"! Cu ani in urma eram slaba...mancam ce doream, cand doream si cat doream. Ma cam plangeam ca nu ma ingras!
    O colega mi-a spus ca sunt o fericita si m-a indemnat sa-i multumesc Domnului ca sunt asa.
    Acum, cand trebuie sa mananc doar putin din prajitura, sa renunt la ciocolata, sa...cred ca nu chiar nu stiam ce-mi doresc!
    Asa ca, nu mai intreba de ceva pentru ingrasat ca ti s-ar putea implini cererea si ...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ma intelege gresit ..eu ma simt ft bine asa cum sunt; insa toata lumea imi zice ca-s prea slab ..si ce-i drept sunt :D dar mie nici ca-mi prea pasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu daca e intocmai aceasta reteta pentru ca eu stiu ca mierea daca e incalzita la mai mult de 40 grade isi pierde proprietatile

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim - am spus ca nu am incercat-o! Am specificat si sursa retetei. Acum...

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!