Translate

miercuri, 7 octombrie 2009

Banc

Doi romani se hotarasc sa incerce sa duca "la negru", la vanzare, in strainatate, o veverita. Ajunsi la granita, se lovesc de problema: - unde ascundem veverita?
Unul dintre ei vine cu solutia: - bagati-o in chiloti!
Zis si facut.
Incep trecerea frontierei si cand totul parea ca si finalizat, tipul cu veverita nu mai rezista si tipand,scoate din chiloti roscata.
Ca atare, cei doi sunt prinsi si bagati la inchisoare.
In linistea celulei, cel cu ideea brilianta il intreaba pe faptas:
- Totusi, ce s-a intamplat de nu ai mai putut rezista inca doi metri pana treceam dincolo?
Impricinatul raspunde:
- Mai, atata timp cat veverita a crezut ca peni ...meu este o craca pe care sa stea sa se odihneasca, totul a fost ok. Dupa aceea, atat timp cat veverita a crezut ca oule mele sunt nuci, totul a fost acceptabil. A devenit ceva mai greu cand veverita a crezut ca fundul meu este o scorbura, dar a fost suportabil si acest lucru. Cand s-a hotarat insa sa duca nucile in scorbura, nu am mai putut rezista!


Sursa:mail

2 comentarii:

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!