Translate

miercuri, 10 iunie 2009

O zi grea

Astazi a fost o zi grea pentru mine.Am avut serbarea de sfarsit de an.Cum micutii mei au terminat clasa a IV-a, nu mi-a fost deloc usor sa ma despart de ei. Am avut emotii si eu, si ei. Daca la repetitii erau dezinvolti, la serbare aproape nu-si mai gaseau cuvintele. Erau in sala parinti, bunici, frati, rude.Pana la urma totul a fost bine. Nu vreau sa vorbesc de lacrimile ce ne-au curs la cea mai mare parte dintre noi. Imi propusesem sa fiu tare, dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ. Acum sunt franta si ma incearca sentimente contradictorii: tristete si multumire. Asta e! Una peste alta s-a mai dus un an din viata mea.

Un comentariu:

  1. pai asta e rostul anilor...sa se duca...am vrut doar sa aduc o nota de veselie ...cred ca au fost momente emotionante...numai bine

    RăspundețiȘtergere

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Premiu de la Elena Marin - Alexe
Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Premiu de la Geanina
Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!