Translate

duminică, 5 septembrie 2010

Tabara de matematica Voineasa (II)

Fiind tabara nationala de matematica, elevii au avut zilnic ore de matematica pe care le-au facut la scoala din comuna Voineasa. Aici am gsit in fiecare an intelegere din partea conducerii scolii si programul s-a putut desfasura normal intre orele 9 si 13.Dupa ore la 13 ,30 se servea masa, apoi era program de voie pana la 16 (asta nu insemna ca elevii puteau pleca hai-hui prin statiune, ci se putea odihni, puteau iesi in zona de langa hotel, puteau juca fotbal pe terenul din statiune, puteau lucra ...)
De la ora 16 in unele zile s-au organizat drumetii. Aici am cam avut emotii, o doamna profesoara a plecat cu o parte din elevi pe munte fara ghid si au avut ceva probleme pana sa gaseasca drumul de intoarcere. Mi s-a parut ciudat ca doamna nu s-a ingrijorat dupa patania din prima zi si a avut probleme mai serioase si in ziua urmatoare.
Voineasa e inconjurata de locuri minunate, dar a te aventura pe munte fara ghid e un risc prea mare. Insa totul e bine cand se termina cu bine si cred ca doamna nu va mai face altadata imprudenta de a pleca insotita de elevi in zone necunoscute.
O excursie frumoasa au facut o parte din copii cu un microbuz la lacul de acumulare de la Vidra. Zona e superba, pacat ca nu stim sa o exploatam!
Ceilaltii copii au fost in drumetii insotiti de un ghid si totul a fost perfect, daca nu luam in seama faptul ca "orasenii" nostri au venit franti de oboseala.
Ei, dar oboseala nu i-a impiedicat sa danseze la discoteca pentru elevi pana in jur de 11 noaptea.
Apoi venea greul pentru noi: nu voiau sa se culce. Mai cu rugaminti, mai cu amenintari (maine va trimitem acasa!) intrau in camere, dar acolo mai faceau galagie pana spre unu, doua. Noi eram franti seara, iar ei nu s-ar mai fi sculat dimineata!
Tabara a fost minunata pentru elevi, desi au avut si de invatat. In fiecare zi aveau de facut teme pentru ziua urmatoare. Se straduiau de zor singuri sau cu colegii.Cei ce mai intampinau probleme cereau ajutorul colegilor si ramaneai uimit cand intrai in cate o camera si ii gaseai pe paturi, pe fotolii, pe jos cu carti si caiete lucrand de zor. Cu clasele a opta lucrau si profesorii dupa-amiaza in biblioteca hotelului.
La plecare am cerut unor fete din clasa a opta sa stranga mai repede lucrurile ...veneau autocarele dupa noi...si s-au cam suparat. Le-am spus:"ei, hai ca asta e ultima tabara, gata mai suportati-ne putin" si am avut surpriza sa -mi spuna: "Ce, doamna, mai venim si la anul!"
Inseamna ca s-au simtit bine!
M-am bucurat si m-am intristat:la anul vor veni altii,ele vor fi la liceu si profesorii nu le vor mai lua, asa cum s-a intamplat anul acesta cu cateva eleve ce au trecut in clasa a noua si care si-au dorit sa vina cu noi, dar nu s-a mai putut.
Oricum, pentru cei ce doresc sa petreaca cateva zile intr-o zona cu aer curat, Voineasa ramane o optiune!

1. Am auzit ca sunt locuri minunate pe acolo!Acum calatoresc mai mult virtual, din pricina costurilor ridicate..

2. Elena - zona e superba si merita vizitata! Pacat ca nu ne permitem!

3. Este cea mai "tare" tabara cum ar spune copiii si adolescentii care au fost acolo. Deja a devenit o traditie pentru majoritatea elevilor. Nu este o simpla tabara, ci un loc in care prietenii se intalnesc an de an si petrec o saptamana de basm impreuna. Eu merg in aceasta tabara de 5 ani. Acolo mi-am inceput anii de generala, anii de liceu si sper ca tot acolo ii voi incheia. Recomand tuturor elevilor aceasta tabara, nu o veti uita prea usor!

4. In ce perioada se organizeaza anul acesta?

Premiu de la Elena Marin - Alexe

Multumesc mult!

Premiu de la Geanina

Multumesc frumos! Si eu il daruiesc tuturor celor care intra pe blogul meu. La multi ani!